Julmiddag 2023

I fjol ordnade Andreaskyrkan en gemensam julmiddag för personer som hade släkt och vänner långt borta eller som var ensamma och inte hade någon att fira med. I år gör vi en favorit i repris och försöker göra det ännu lite bättre!

Vi börjar med att fira julbön tillsammans i kyrksalen kl.14 och efter det går vi ner till Nya Vinden ca kl.15:30. Anmäl dig till julmiddagen senast 15.12 via vårt anmälningsformulär! Begränsat antal platser.

WELCOME TO OUR CHRISTMAS DINNER
After the 2:00 pm Christmas Eve service on 24 December, we’re organizing a Christmas dinner around 3:30 pm for those of you who would like to celebrate Christmas with us. There will be a limited number of seats, so please sign up no later than 15 December via the registration form!